Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3029
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУпатова, Ірина-
dc.contributor.authorДехтярьова, Олена-
dc.contributor.authorМоскальов, Віталій-
dc.date.accessioned2023-03-02T13:40:29Z-
dc.date.available2023-03-02T13:40:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/3029-
dc.descriptionУпатова І. П. Диференційований підхід у процесі професійної підготовки біологів як умова реалізації індивідуальної освітньої траєкторії / І. П. Упатова, В. Б. Москальов, О. О. Дехтярьова // Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського, 2022. – Вип. 2 (133). – С. 167–172en_US
dc.description.abstractАктуальність проблеми дослідження зумовлена суперечністю між необхідністю реалізації студентоцентрованої освіти, яка є особистісно орієнтованою на здобувача і забезпечує індивідуалізацію процесу навчання, його адаптацію до реальних власних потреб особистості здобувача, та недостатньою розробкою методик реалізації диференційованого підходу до навчання бакалаврів біології у закладах вищої освіти. Метою роботи є поглиблення наукових засад диференційованого підходу до організації фахової підготовки бакалаврів біології, обґрунтування способів реалізації та напрямів диференційованого підходу в дидактиці вищої школи й широких конструктивних можливостей використання ідеї диференціації під час реалізації індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів в умовах закладу вищої освіти. Методами дослідження було обрано анкетування, бесіди, ранжування, аналіз продуктів діяльності студентів, спостереження за роботою здобувачів, самооцінка, рефлексія. Результати дослідження засвідчили, що рівень навчальних досягнень здобувачів позитивно змінюється, якщо перевірочні роботи включають завдання репродуктивного, реконструктивного і творчого рівнів, а система диференційованих дидактичних завдань має передбачати планомірне опановування здобувачами професійними навичками та вміннями, урахування рівня самостійності бакалаврів, рівень проблемності завдань; під час опрацювання диференційовних завдань важливо залишити право вибору питань і завдань за студентом, запропонувавши йому кілька варіантів завдань на кожному із зазначених рівнів.en_US
dc.subjectіндивідуалізація освітнього процесу, диференційовані завдання, індивідуальний план, студентоцентрована освіта, вибіркові освітні компонентиen_US
dc.subjectindividualization of the educational process, differentiated tasks, individual plan, student-centered education, elective educational componentsen_US
dc.titleДиференційований підхід у процесі професійної підготовки біологів як умова реалізації індивідуальної освітньої траєкторіїen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вісник до ст2 з журн..pdf274.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.