Використання української народної пісні у процесі фахової підготовки як складової саморозвитку майбутніх вчителів
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У вищій школі здобувачі освіти мають навчитися орієнтуватися не тільки у сучасному культурному просторі, а й активно залучатися до популяризації українського народного мистецтва, фольклору, етносу і таким чином прагнути до саморозвитку. На думку авторів, проблемою у підготовці майбутніх вчителів є зорієнтованість молоді головним чином на зразки масової молодіжної музики низької художньої якості та недостатній рівень знання української народної пісні.
Мета роботи: використання української народної пісні у процесі фахової підготовки як складової саморозвитку майбутніх вчителів
Опис
Репко І. П. Використання української народної пісні у процесі фахової підготовки як складової саморозвитку майбутніх вчителів / І. П. Репко, А. С. Катречко // Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : матеріали VI Міжнар. наук.- практ. конф. (м. Мукачево, 27-28 жовтня 2022 р.). – Мукачево : Вид-во МДУ, 2022 – С. 281–283.
Ключові слова
українська народна пісня, саморозвиток, майбутні вчителі, народне мистецтво, культура, ukrainian folk song, self development, future teachers, folk art, culture
