Психолого-педагогічний супровід підготовки вихователів до особистісно орієнтованої освіти дошкільників
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті виявлено суперечності, які гальмують модернізацію закладів дошкільної освіти на засадах особистісно орієнтованої освіти. Традиційна освіта, яка ґрунтується на засадах соціоцентричного підходу, не здатна розв’язати їх. Тому зростаючою за масштабами та значенням тенденцією стає розбудова національних освітніх систем на засадах особистісно орієнтованої педагогіки. У роботі обґрунтовано доцільність теоретичної підготовки вихователів до використання гуманістичних технологій навчання і виховання дошкільників. Визначено принципи особистісно орієнтованого підходу, розкрито основні положення парадигми особистісно орієнтованої освіти та психолого-педагогічного супроводу підготовки вихователів.
Опис
Ключові слова
особистісно орієнтований підхід, психологічний супровід, парадигма, принципи, мета, зміст, методи і форми особистісно орієнтованої освіти, особистісно орієнтована дошкільна освіта, самоактуалізація особистості, personally oriented approach, psychological support, paradigm, principles, purpose, content, methods and forms of personally oriented education, personally oriented pre-school education, self-actualization of personality, Личностно ориентированный подход, психологическое сопровождение, парадигма, принципы, цели, содержание, методы и формы личностно ориентированного образования, личностно ориентированное дошкольное образование, самоактуализация личности
