Психолого-педагогічний супровід підготовки вихователів до особистісно орієнтованої освіти дошкільників

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті виявлено суперечності, які гальмують модернізацію закладів дошкільної освіти на засадах особистісно орієнтованої освіти. Традиційна освіта, яка ґрунтується на засадах соціоцентричного підходу, не здатна розв’язати їх. Тому зростаючою за масштабами та значенням тенденцією стає розбудова національних освітніх систем на засадах особистісно орієнтованої педагогіки. У роботі обґрунтовано доцільність теоретичної підготовки вихователів до використання гуманістичних технологій навчання і виховання дошкільників. Визначено принципи особистісно орієнтованого підходу, розкрито основні положення парадигми особистісно орієнтованої освіти та психолого-педагогічного супроводу підготовки вихователів.

Опис

Ключові слова

особистісно орієнтований підхід, психологічний супровід, парадигма, принципи, мета, зміст, методи і форми особистісно орієнтованої освіти, особистісно орієнтована дошкільна освіта, самоактуалізація особистості, personally oriented approach, psychological support, paradigm, principles, purpose, content, methods and forms of personally oriented education, personally oriented pre-school education, self-actualization of personality, Личностно ориентированный подход, психологическое сопровождение, парадигма, принципы, цели, содержание, методы и формы личностно ориентированного образования, личностно ориентированное дошкольное образование, самоактуализация личности

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в