Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2994
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Снєдкова, Людмила | - |
dc.contributor.author | Чумакова, О. | - |
dc.contributor.author | Снєдков, А. | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-06T08:36:04Z | - |
dc.date.available | 2023-02-06T08:36:04Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2994 | - |
dc.description | Снєдкова Л. Теоретико-методологічні основи до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. Снєдкова, О. Чумакова, А. Снєдков // Innovations and prospects of world science : The 15th International scientific and practical conference (Vancouver, Canada, october 12-14, 2022) Perfect Publishing. – Vancouver, 2022. – P. 206–213. | en_US |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано дефініції понять «теоретикометодологічні основи», «майбутній вчитель художньої культури», «музичне мистецтво», «художньо-естетичне виховання». Обгрунтувати основні методологічні підходи (особистісно-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, системний та диференційований) до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва. | en_US |
dc.subject | методологічні підходи, майбутній вчитель музичного мистецтва, художньо-естетичне виховання | en_US |
dc.subject | methodological approaches, future music teacher, artistic and aesthetic education | en_US |
dc.title | Теоретико-методологічні основи до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
INNOVATIONS-AND-PROSPECTS-OF-WORLD-SCIENCE-12-14.10.2022.pdf | 7.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.