Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2965
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦуранова, Оксана-
dc.contributor.authorБабиніна, Юлія-
dc.date.accessioned2022-11-25T09:30:28Z-
dc.date.available2022-11-25T09:30:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2965-
dc.descriptionЦуранова О. О. Основні форми музикотерапії у закладах дошкільної освіти / О. О. Цуранова, Ю. Р. Бабиніна // Modern science: innovations and prospects : ІІІ International scientific and practical conference (Stockholm 7–9 november, 2021). – С. 511–514en_US
dc.description.abstractПроцес організації музично-терапевтичних занять важливо не стільки осягти певного результату, а скільки створити такі умови, які сприяють загальному розвитку дитини та корекції її психофізичних порушень, за яких вона повірить у свої можливості та відчує успіх, задоволення, емоційну піднесеність.en_US
dc.subjectМузикотерапія, музично-терапевтичні заняттяen_US
dc.titleОсновні форми музикотерапії у закладах дошкільної освітиen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy-1-1.pdf809.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.