Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2955
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Снєдкова, Людмила | - |
dc.contributor.author | Чумакова, Олена | - |
dc.contributor.author | Снєдков, Антон | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-14T12:27:35Z | - |
dc.date.available | 2022-11-14T12:27:35Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2955 | - |
dc.description | Снєдкова Л. Теоретико-методологічні основи до художньо- естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. Снєдкова, О. Чумакова, А. Снєдков // Innovations and prospects of world science : Proceedings of XV International Scientific and Practical Conference (Vancouver, Canada, October 12-14, 2022). – Vancouver : Perfect Publishing, 2022. – С. 206–214. | en_US |
dc.description.abstract | У дослідженні охарактеризовано дефініції понять «теоретико-методологічні основи», «майбутній вчитель художньої культури», «музичне мистецтво», «художньо-естетичне виховання». Обґрунтувати основні методологічні підходи (особистісно-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, системний та диференційований) до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва. | en_US |
dc.subject | методологічні підходи, майбутній вчитель музичного мистецтва, художньо-естетичне | en_US |
dc.subject | methodological approaches, future music teacher arts, artistic and aesthetic education | en_US |
dc.title | Теоретико-методологічні основи до художньо- естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8 тези.doc | 1.06 MB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.