Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2955
Назва: Теоретико-методологічні основи до художньо- естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Снєдкова, Людмила
Чумакова, Олена
Снєдков, Антон
Ключові слова: методологічні підходи, майбутній вчитель музичного мистецтва, художньо-естетичне
methodological approaches, future music teacher arts, artistic and aesthetic education
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У дослідженні охарактеризовано дефініції понять «теоретико-методологічні основи», «майбутній вчитель художньої культури», «музичне мистецтво», «художньо-естетичне виховання». Обґрунтувати основні методологічні підходи (особистісно-орієнтований, діяльнісний, компетентнісний, системний та диференційований) до художньо-естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва.
Опис: Снєдкова Л. Теоретико-методологічні основи до художньо- естетичного виховання майбутніх учителів художньої культури і майбутніх учителів музичного мистецтва / Л. Снєдкова, О. Чумакова, А. Снєдков // Innovations and prospects of world science : Proceedings of XV International Scientific and Practical Conference (Vancouver, Canada, October 12-14, 2022). – Vancouver : Perfect Publishing, 2022. – С. 206–214.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2955
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8 тези.doc1.06 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.