Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2946
Назва: | Психолого-педагогічні компоненти підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до публічного виступу |
Автори: | Бабиніна, Юлія Мельниченко, Максим |
Ключові слова: | хвилювання, концертне хвилювання, концертний ступор, талант, музичний талант, аутогенне тренування excitement, concert excitement, concert stupor, talent, musical talent, autogenic training |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Підготовка сучасного спеціаліста у галузі музичної освіти включає в себе ряд важливих компонентів, передбачає широкий спектр знань, умінь та навичок. Необхідну готовність і спроможність молодого спеціаліста виступати перед широкою аудиторією, при цьому виступати не тільки з вербальними повідомленнями типу лекцій, докладів, різних усних звітів. Дуже важливо вміти виконувати – на достатньо високому професійному рівні музичні твори (інструментальні, хорові, вокальні). У статті розглядається теоретичний аспект психолого-педагогічні компоненти підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до публічного виступу. Здійснений теоретичний аналіз сучасних психологічних, педагогічних, музично-методичних джерел, в ході якого розкриті різні аспекти феномену. Розглянуті три етапи дослідження перебування музиканта на сцені за В. Ю. Григор’євим. Також, розглянутий найбільш поширеним у сучасній практиці спосіб «аутогенне тренування» який розроблений німецьким психіатром І. Шультц. В роботі загадується рекомендації К. С. Станіславського, що до «зняття м’язових затискачів». Досвід показує, що недостатньо володіти лише виконавською технікою. Необхідно також володіти навичками саморегуляції, без навику саморегуляції виступи перед аудиторією мають небагато шансів на успіх. Ефективний самоконтроль, самовладання, емоційна стабільність – все це може забезпечити успішний виступ. Якісна підготовка до виступу є одним з головних умов успішності концертно-сценічної діяльності, і становить основу професіоналізму музиканта-виконавця. Однак поряд з професійними завданнями у виконавській діяльності існує й інший, не менш важливий аспект - психологічний. Основними компонентами психолого-педагогічних умов подолання концертного хвилювання є: систематичність і точність в процесі вивчення студентами художнього матеріалу, використання психологічних методів саморегуляції психічних процесів, моральна підтримка педагога-наставника перед виступом і після нього. |
Опис: | Бабиніна Ю.Р. Психолого-педагогічні компоненти підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до публічного виступу / Ю. Р. Бабиніна, М. В. Мельниченко // Наука і техніка сьогодні. Серія Педагогіка, 2022. – N 2 (2). – С. 7–18. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2946 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
stattya-1.pdf | 3.43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.