Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2935
Title: Удосконалення фахових компетентностей на основі особистісного підходу
Authors: Башевська, Марина
Юришева, Лідія
Літвінова, Ірина
Колеснікова, Марина
Коржавих, Іраїда
Keywords: учителі музичного мистецтва, фахова компетентність, диригування
music teachers, professional competence, conducting
Issue Date: 2021
Abstract: Методичні настанови укладено відповідно до чинної освітньо-професійної програми спеціальності Музичне мистецтво з метою підвищення навичок техніки диригування та вдосконалення фахових компетентностей учителів музичного мистецтва на основі особистісного підходу та індивідуальної траєкторії навчання. Сприяючи поглибленню процесу професійної підготовки, в настановах розглядається мистецтво диригування як структурний компонент навчально-професійної діяльності (художньо-образні аспекти, методи підготовки, аналізу та методи роботи над творами); порушуються основоположні принципи диригентської підготовки (технічно-практичні аспекти, практичні вправи/ схеми). Для підвищення рівня засвоєння знань укладено питання до самоперевірки, рекомендовано нотний репертуар, наведено приклади аналізу хорового твору, таблиця темпових градацій. Матеріали рекомендовано здобувачам вищої освіти для застосування в практичній діяльності з метою підвищення якості виконавської майстерності та професійного рівня
Description: Удосконалення фахових компетентностей на основі особистісного підходу : метод. настанови з дисципліни «Диригування» / уклад. : М. Л. Башевська, Л. В. Юришева, І. Є Літвінова, М. Л. Колеснікова, І. М. Коржавих ; Харківський педагогічний фаховий коледж Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2021. – 102 с.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2935
Appears in Collections:Методичні рекомендації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Документ Microsoft Word (6).docx2.24 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.