Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2917
Title: | Використання ігрової діяльності на уроках ручної праці для дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку |
Authors: | Оченаш, Євгенія |
Keywords: | діти з порушенням інтелектуального розвитку, ігрова діяльність, ручна праця children with impaired intellectual development, play activities, manual labor |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | Метою даної дипломної роботи є теоретичне обгрунтування та перевірка ефективності використання системи ігрових вправ на уроках ручної праці у дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. В першому розділі розкриваються теоретичні основи використання ігрової на уроках для дітей молодшого шкільного віку з порушенням інтелектуального розвитку. В другому розділі проводиться експерементальне дослідження використання ігрової діяльності на уроках ручної праці з порушенням інтелектуального розвитку. Дослідження проводилися під час педагогічної практики. Використовувалися індивідуальні та групові методи роботи. Перевага віддавалося індивідуальній формі роботи. За результатами роботи зроблено висновки, щодо ефективності корекційної роботи у вигляді ігор та дидактичних вправ під час урочній, так і позаурочної діяльності, а також дотримання методичних рекомендацій. |
Description: | Оченаш Є. Використання ігрової діяльності на уроках ручної праці для дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр спеціальності 016 Спеціальна освіта / Є. Оченаш ; наук. кер. Альона Пєхарєва. – Харків, 2022. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2917 |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Оченаш 411со.docx | 15.36 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.