Розвиток фонематичного слуху у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на заняттях з логоритміки

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дипломна робота здобувача освіти Вікторії Жуланової. на тему «Розвиток фонематичного слуху у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на заняттях з логоритміки» присвячена актуальній в сучасній корекційній психології та логопедії проблемі – корекції мовленнєвих порушень. Правильне мовлення є одним із показників готовності дитини до навчання у школі, запорука успішного оволодіння грамотою та читанням: письмове мовлення формується на основі усного, і діти, що мають порушення мовлення, є потенційними дизграфіками та дислексиками (дітьми з порушеннями письма та читання). Метою даної роботи є теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність застосування занять з логоритміки при корекції та розвитку фонематичного слуху молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення..

Опис

Жуланова В. Розвиток фонематичного слуху у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на заняттях з логоритміки : магістерська робота освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 016 Спеціальна освіта / В. Жуланова ; наук. кер. Альона Пєхарєва. – Харків, 2021.

Ключові слова

ЗНМ, фонематичний слух, логоритміка, молодший шкільний вік, ZNM, phonemic hearing, logarithmics, primary school age

Бібліографічний опис

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в