Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2913
Назва: Розвиток фонематичного слуху у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на заняттях з логоритміки
Автори: Жуланова, Вікторія
Ключові слова: ЗНМ, фонематичний слух, логоритміка, молодший шкільний вік
ZNM, phonemic hearing, logarithmics, primary school age
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота здобувача освіти Вікторії Жуланової. на тему «Розвиток фонематичного слуху у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на заняттях з логоритміки» присвячена актуальній в сучасній корекційній психології та логопедії проблемі – корекції мовленнєвих порушень. Правильне мовлення є одним із показників готовності дитини до навчання у школі, запорука успішного оволодіння грамотою та читанням: письмове мовлення формується на основі усного, і діти, що мають порушення мовлення, є потенційними дизграфіками та дислексиками (дітьми з порушеннями письма та читання). Метою даної роботи є теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність застосування занять з логоритміки при корекції та розвитку фонематичного слуху молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення..
Опис: Жуланова В. Розвиток фонематичного слуху у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на заняттях з логоритміки : магістерська робота освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 016 Спеціальна освіта / В. Жуланова ; наук. кер. Альона Пєхарєва. – Харків, 2021.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2913
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жуланова 611со.docx18.42 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.