Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2913
Назва: | Розвиток фонематичного слуху у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на заняттях з логоритміки |
Автори: | Жуланова, Вікторія |
Ключові слова: | ЗНМ, фонематичний слух, логоритміка, молодший шкільний вік ZNM, phonemic hearing, logarithmics, primary school age |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Дипломна робота здобувача освіти Вікторії Жуланової. на тему «Розвиток фонематичного слуху у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на заняттях з логоритміки» присвячена актуальній в сучасній корекційній психології та логопедії проблемі – корекції мовленнєвих порушень. Правильне мовлення є одним із показників готовності дитини до навчання у школі, запорука успішного оволодіння грамотою та читанням: письмове мовлення формується на основі усного, і діти, що мають порушення мовлення, є потенційними дизграфіками та дислексиками (дітьми з порушеннями письма та читання). Метою даної роботи є теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність застосування занять з логоритміки при корекції та розвитку фонематичного слуху молодших школярів із загальним недорозвиненням мовлення.. |
Опис: | Жуланова В. Розвиток фонематичного слуху у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення на заняттях з логоритміки : магістерська робота освітньо-кваліфікаційного рівня магістр спеціальності 016 Спеціальна освіта / В. Жуланова ; наук. кер. Альона Пєхарєва. – Харків, 2021. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2913 |
Розташовується у зібраннях: | Анотації до дипломних робіт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Жуланова 611со.docx | 18.42 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.