Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, Дар’я-
dc.date.accessioned2022-10-24T07:54:00Z-
dc.date.available2022-10-24T07:54:00Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2912-
dc.descriptionМоскаленко Д. Особливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелекту : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр Спеціальність 016 Спеціальна освіта / Д. Москаленко ; наук. кер. Віталія Тарасова. – Харків, 2022.en_US
dc.description.abstractУ кваліфікаційні роботі здійснено аналіз науково-теоретичних засад організації роботи з формування діалогічного мовлення молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. Розроблено діагностичні завдання для визначення стану діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з інтелектуальними порушеннями. Створено корекційну програму поетапного формування діалогічного мовленняen_US
dc.subjectдіалогічне мовлення, діти з інтелектуальними порушеннями, корекційна програмаen_US
dc.subjectdialogic speech, children with intellectual disabilities, correctional programen_US
dc.titleОсобливості формування діалогічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями інтелектуen_US
Розташовується у зібраннях:Анотації до дипломних робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москаленко _бакалавр.doc30 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.