Формування уявлень про навколишній світ учнів молодших класів з порушеннями інтелекту
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дипломна робота присвячена вивченню формуванню уявлень про навколишній світ учнів молодших класів з порушенням інтелекту.
У теоретичній частині дослідження було проведено аналіз психолого-педагогічних особливостей формування уявлень про навколишній світ учнів молодших класів з порушенням інтелекту, визначено зміст поняття «особливості формування уявлень про навколишній світ» як сформованість здатності до прийняття нової соціальної позиції школяра.
Результати теоретичного аналізу засвідчили, що проблема формування уявлень про навколишній світ у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку помірного ступеня залишається недостатньо вирішеною.
На етапі експериментальної перевірки підібрали та описали методику соціальної готовності у школі учнів формування уявлень про навколишній світ у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку. Корекційно-розвиткова робота з дітьми з порушенням інтелектуального розвитку передбачала індивідуальні вправи, що спрямовані на формування уявлень про навколишній світ. Аналіз ефективності експериментальної роботи показав, що підібрані методика суттєво покращила стан сформованості уявлень в учнів з порушеннями інтелектуального розвитку підвищує рівень соціальної та комунікативної компетентностей, знижує напругу й тривожність у дитини, підвищує ефективну педагогічну діяльність.
Опис
Каліточка К. В Формування уявлень про навколишній світ учнів молодших класів з порушеннями інтелекту : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр Спеціальність 016 Спеціальна освіта / К. В. Каліточка ; наук. кер. Віталія Тарасова. – Харків, 2022.
Ключові слова
формування уявлень про навколишній світ, діти з порушеннями інтелектуального розвитку, сформованість уявлень, комунікативна компетентність, formation of ideas about the surrounding world, children with intellectual disabilities, formation of ideas, communicative competence
