Психолого-педагогічний супровід дітей з церебральним паралічем в інклюзивному навчальному закладі
Вантажиться...
Дата
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті досліджується проблема інклюзивної освіти для дітей з порушеннями опорно – рухової системи (ЦП). Зазначається що інклюзивна освіта для дітей з ЦП є досить своєчасним заходом у практиці шкільного навчання. Звертається увага на проблему навчання школярів з ЦП пов’язану з багатьма труднощами у загальноосвітньому закладі.
Опис
Тарасова В. В. Психолого-педагогічний супровід дітей з церебральним паралічем в інклюзивному навчальному закладі / В. В. Тарасенко, О. В. Невесенко, А. І. Пождай // Scientific Achievements of Modern society : abstracts of VI International Scientific and Practical Conference (Liverpool, United Kingdom 5-7 February 2020). – Liverpool, 2020. – P. 1249–1252
Ключові слова
інклюзивне навчання, школярі з церебральним паралічем, психолого-педагогічний супровід
