Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2904
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасова, Віталія-
dc.date.accessioned2022-10-20T11:52:41Z-
dc.date.available2022-10-20T11:52:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2904-
dc.descriptionТарасова В. В. Особливості формування сприйняття почасових уявлень у дітей із порушенням інтелектуального розвитку / В. В. Тарасова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2022. – № 1 (349). – Ч. ІІ. – С. 238–248.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена освітленню питання формування особливостей почасових уявлень у дітей із затримкою інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку. Зазначається, що формування почасових уявлень і орієнтування у часі є однією з найскладніших галузей знань, умінь і навичок, включених у зміст громадського досвіду, так як вони досить абстрактні і оперування ними вимагає виконання складних розумових дій. Звертаєтся увага на те, що формування почасових відношень у дітей з порушенням інтелектуального розвитку не достатньо досліджена і потребує. Розглянуто основні теоретичні положення формування і розвиток просторових уявлень у дітей в нормі та з порушеннями у розвитку.en_US
dc.subjectпочасові уявлення; сприйняття часу; затримка інтелектуального розвитку; практична діяльністьen_US
dc.subjectsense of time; temporal perception; intellectual development disorders; practical activitiesen_US
dc.titleОсобливості формування сприйняття почасових уявлень у дітей із порушенням інтелектуального розвиткуen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasova_st 6.pdf468.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.