Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2904
Назва: | Особливості формування сприйняття почасових уявлень у дітей із порушенням інтелектуального розвитку |
Автори: | Тарасова, Віталія |
Ключові слова: | почасові уявлення; сприйняття часу; затримка інтелектуального розвитку; практична діяльність sense of time; temporal perception; intellectual development disorders; practical activities |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена освітленню питання формування особливостей почасових уявлень у дітей із затримкою інтелектуального розвитку молодшого шкільного віку. Зазначається, що формування почасових уявлень і орієнтування у часі є однією з найскладніших галузей знань, умінь і навичок, включених у зміст громадського досвіду, так як вони досить абстрактні і оперування ними вимагає виконання складних розумових дій. Звертаєтся увага на те, що формування почасових відношень у дітей з порушенням інтелектуального розвитку не достатньо досліджена і потребує. Розглянуто основні теоретичні положення формування і розвиток просторових уявлень у дітей в нормі та з порушеннями у розвитку. |
Опис: | Тарасова В. В. Особливості формування сприйняття почасових уявлень у дітей із порушенням інтелектуального розвитку / В. В. Тарасова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка, 2022. – № 1 (349). – Ч. ІІ. – С. 238–248. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2904 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tarasova_st 6.pdf | 468.49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.