Роль формування я-концепції підлітків з інтелектуальними порушеннями у їх професійному самовизначенні
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В тезах розглядається роль формування я-концепції підлітків з інтелектуальними порушеннями у їх професійному самовизначенні. Визначено, що однією з найважливіших умов професійного самовизначення підлітків з інтелектуальними порушеннями є не стільки і не тільки формування у них адекватних уявлень про професійну діяльність, види професій, з яких вони можуть дійсно вибрати ту, яка відповідає їх здібностям, але перш за все сприяння розвитку у них чіткого уявлення про себе, адекватного ставлення не тільки до власних здібностей, але й до потреб, інтересів та схильностей, які нададуть певного особистісного сенсу тій професійній діяльності, яку вони оберуть
Опис
Бровченко А. К. Роль формування я-концепції підлітків з інтелектуальними порушеннями у їх професійному самовизначенні / А. К.Бровченко // Підвищення якості національної професійної освіти у контексті викликів сьогодення : матеріали Регіон. наук.-практ. онлайн-конф. (Харків, 26 травня 2022 року). – Харків : ХГПА, 2022. – С. 42-45.
Ключові слова
формування я-концепції підлітків з інтелектуальними порушеннями, професійне самовизначення підлітків з інтелектуальними порушеннями, the formation of the self-concept of adolescents with intellectual disabilities; professional self-determination of adolescents with intellectual disabilities
