Формування професійної ідентичності осіб, що мають інтелектуальні порушення, під час навчання в школі
Вантажиться...
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В тезах розглядаються проблеми професійної ідентичності у підлітків з порушенням інтелекту, що є необхідним компонентом самосвідомості та виявляється у виборі трудового маршруту, розумінні важливості пошуку місця роботи, усвідомленні необхідності здійснення професійно-трудової діяльності та, як наслідок, успішної адаптації у суспільстві. Психолого-педагогічна програма формування про фесійної ідентичності у підлітків із порушенням інтелекту має бути спрямована на формування таких компонентів: професійне самовизна чення, позитивне, але реалістичне ставлення до себе, розширення рольового репертуару, визначення цілей життя, навичок ефективної взаємодії з оточуючими людьми та тими, з ким в команді здійснюється трудова діяльність.
Опис
Бровченко А. К. Формування професійної ідентичності осіб, що мають інтелектуальні порушення, під час навчання в школі / А. К. Бровченко // Сучасні тенденції та фактори розвитку педагогічних та психологічних наук : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, Україна, 4–5 лютого 2022 року). – Київ : ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2022. – С. 178–181.
Ключові слова
професійна ідентичність у підлітків з порушенням інтелекту, формування професійної ідентичності, professional identity for people with impaired intelligence, molding about professional identity
