Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалініна, Тетяна-
dc.contributor.authorКононенко, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-10-18T11:08:57Z-
dc.date.available2022-10-18T11:08:57Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2887-
dc.descriptionКалініна Т. С. Організація та етапи проведення психокорекційної роботи проявів гіперактивної поведінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку / Т. С. Калініна, Т. В. Кононенко // Modern research in world science : ‖ The 4 th International scientific and practical conference (Lviv, Ukraine, July 10-12, 2022). – Lviv, 2022. – P. 678–684.en_US
dc.description.abstractВ тезах розглянуто про необхідність психокорекційної роботи, спрямованої на роботу з психокорекції, оптимізації та профілактики розвитку поведінкових розладів у дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвиткуen_US
dc.subjectдіти із затримкою психічного розвитку, психокорекційна робота, дошкільники, поведінкові розладиen_US
dc.subjectchildren with mental retardation, psychocorrective work, preschoolers, behavioral disordersen_US
dc.titleОрганізація та етапи проведення психокорекційної роботи проявів гіперактивної поведінки дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвиткуen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kalinina_tez.4.pdf303.85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.