Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2884
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калініна, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-18T10:50:24Z | - |
dc.date.available | 2022-10-18T10:50:24Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2884 | - |
dc.description | Калініна Т. С Психологічний супровід як складова інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами / Т. С. Калініна // Theoretical and practical scientific achievements: research and results of their implementation : collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference , (Pisa, Italian Republic, February 12, 2021). – Pisa : NGO European Scientific Platform, 2021. – Vol. 4. – P. 30–32. | en_US |
dc.description.abstract | В тезах розглянуто проблему впровадження інклюзивного навчання в Україні. Проаналізовано створення спеціальних умов для дитини з особливими освітніми потребами, основні завдання та алгоритм психологічного супроводу. Визначено шляхи і засоби корекційної роботи з цими дітьми | en_US |
dc.subject | психологічний супровід, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами, корекційна робота | en_US |
dc.subject | psychological support, inclusive education, children with special educational needs, correctional work | en_US |
dc.title | Психологічний супровід як складова інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kalinina_tez.1.pdf | 281.06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.