Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2882
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кас’янова, Інна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-18T08:00:30Z | - |
dc.date.available | 2022-10-18T08:00:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2882 | - |
dc.description | Кас’янова І. В. Корекційна робота агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелекту : магістерська робота освітньо-кваліфікаційного рівня магістр Спеціальність 016 Спеціальна освіта / І. В. Кас’янова ; наук. кер. Тетяна Калініна. – Харків,2021. | en_US |
dc.description.abstract | Теоретичний аналіз спеціальної літератури засвідчив, що на сьогодні проблема агресивної поведінки підлітків з порушенням інтелекту є досить актуальною в сучасній корекційній освіті. Тому в цьому полі пріоритетним напрямом є пошук ефективних засобів корекції агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. Дослідження особливостей прояву агресивної поведінки у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку дозволило визначити найбільш дієвий засіб подолання агресії – корекційну роботу. В роботі розроблено та обґрунтовано модель корекції агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. В основу представленої моделі лягли принципи, форми організації та методи корекції. На основі моделі було розроблено програму корекційної роботи з подолання агресивної поведінки підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку, яка розглядалася нами як система цілеспрямованого та організованого впливу на поведінкову, мотиваційну та емоційно-вольову сфери підлітка. Апробація розробленої програми на практиці засвідчила її дієвість, більшість підлітків стали почуватись більш впевнено та спокійно, виявляти більш адекватні уявлення про себе, інших людей та навколишній світ в цілому, піднялася їхня самооцінка, розвинулись їх емоційна та комунікативна компетентність, знизився рівень імпульсивності. | en_US |
dc.subject | агресія, агресивна поведінка, соціальна адаптація, діагностика, корекція, підлітки з порушеннями інтелектуального розвитку | en_US |
dc.subject | aggression, aggressive behavior, social adaptation, diagnostics, correction, adolescents with intellectual disabilities | en_US |
dc.title | Корекційна робота агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелекту | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кас’янова мгістерська.docx | 18.59 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.