Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2882
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКас’янова, Інна-
dc.date.accessioned2022-10-18T08:00:30Z-
dc.date.available2022-10-18T08:00:30Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2882-
dc.descriptionКас’янова І. В. Корекційна робота агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелекту : магістерська робота освітньо-кваліфікаційного рівня магістр Спеціальність 016 Спеціальна освіта / І. В. Кас’янова ; наук. кер. Тетяна Калініна. – Харків,2021.en_US
dc.description.abstractТеоретичний аналіз спеціальної літератури засвідчив, що на сьогодні проблема агресивної поведінки підлітків з порушенням інтелекту є досить актуальною в сучасній корекційній освіті. Тому в цьому полі пріоритетним напрямом є пошук ефективних засобів корекції агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. Дослідження особливостей прояву агресивної поведінки у підлітків з порушенням інтелектуального розвитку дозволило визначити найбільш дієвий засіб подолання агресії – корекційну роботу. В роботі розроблено та обґрунтовано модель корекції агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелектуального розвитку. В основу представленої моделі лягли принципи, форми організації та методи корекції. На основі моделі було розроблено програму корекційної роботи з подолання агресивної поведінки підлітків із порушеннями інтелектуального розвитку, яка розглядалася нами як система цілеспрямованого та організованого впливу на поведінкову, мотиваційну та емоційно-вольову сфери підлітка. Апробація розробленої програми на практиці засвідчила її дієвість, більшість підлітків стали почуватись більш впевнено та спокійно, виявляти більш адекватні уявлення про себе, інших людей та навколишній світ в цілому, піднялася їхня самооцінка, розвинулись їх емоційна та комунікативна компетентність, знизився рівень імпульсивності.en_US
dc.subjectагресія, агресивна поведінка, соціальна адаптація, діагностика, корекція, підлітки з порушеннями інтелектуального розвиткуen_US
dc.subjectaggression, aggressive behavior, social adaptation, diagnostics, correction, adolescents with intellectual disabilitiesen_US
dc.titleКорекційна робота агресивної поведінки підлітків з порушеннями інтелектуen_US
Appears in Collections:Анотації до дипломних робіт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кас’янова мгістерська.docx18.59 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.