Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2881
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Холодова, Єлизавета | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-18T07:53:42Z | - |
dc.date.available | 2022-10-18T07:53:42Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2881 | - |
dc.description | Холодова Є. Ю. Особливості роботи із батьками дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку : бакалаврська робота освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавр. Спеціальність 016 Спеціальна освіта / Є. Ю. Холодова ; наук. кер. Тетяна Калініна. – Харків,2021. | en_US |
dc.description.abstract | Дипломна робота присвячена вивченню особливостей роботи з батьками дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, а саме аналізу науково-психологічної та педагогічної літератури з проблеми дитячо-батьківських відносин у сім'ях, де виховується дитина з порушенням мовлення, вивченню функціональних характеристик сім'ї в розвитку і вихованні дитини, дослідженню особливостей цих відносин. Визначено, що в сім'ях, які виховують дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, частіше домінують дві моделі виховання: модель «співпраця» і модель «відмова від взаємодії». Поява в сім'ї дитини з порушеннями завжди пов'язана з емоційними переживаннями батьків і близьких родичів. Аналіз отриманих у дослідженні даних за результатами модифікованого теста-опитувальника «Визначення батьківського відносини А. Варга, В. Столін» дозволив виділити наступні особливості батьківського ставлення до дитини: батьки дітей з порушенням мовлення частіше здійснюють в основному контролюючу функцію за поведінкою дітей; батьки дітей з особливостями не завжди прагнуть до надмірно близької дистанції в спілкуванні з дитиною та неадекватно сприймають її здатності. В роботі визначено, що своєчасно надана психолого-педагогічна допомога оптимізує особистісний розвиток дитини і сприяє зняттю психологічних проблем у самих батьків. Встановлено ефективність реалізації психолого-педагогічної роботи з батьками дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку, яка відбувалася з використанням різноманітних інтерактивних методів. | en_US |
dc.subject | діти з порушеннями мовленнєвого розвитку, батьки дітей з порушеннями, взаємодія батьків з дітьми | en_US |
dc.subject | children with speech impairments, parents of children with disabilities, Parent-child interaction | en_US |
dc.title | Особливості роботи із батьками дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку | en_US |
Appears in Collections: | Анотації до дипломних робіт |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Холодова бакалаврська.docx | 24.39 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.