Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКалініна, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-10-18T07:03:44Z-
dc.date.available2022-10-18T07:03:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2876-
dc.descriptionКалініна Т. С. Вивчення особливостей міжособистісних відносин у молодших школярів із затримкою психічного розвитку / Т. С. Калініна // Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. – Львів, 2021. – Вип. 9. – С. 113–120.en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуто проблема вивчення міжособистісних відносин у молодших школярів із затримкою психічного розвитку. Проведений експеримент дозволив виявити несприятливий характер міжособистісних відносин у молодших школярів із затримкою психічного розвитку з однолітками і підтвердив, що соціально-психологічний клімат в умовах інклюзивного навчання характеризується яскравою виразністю неблагополуччя. Встановлено ефективність програми корекційно-розвивальної роботи для покращання міжособистісних відносин молодших школярів із затримкою психічного розвиткуen_US
dc.subjectмолодші школярі, затримка психічного розвитку, міжособистісні відносини, соціометричний статус, соціально-психологічний клімат, корекційно-розвивальна роботаen_US
dc.subjectpreteens, developmental delay, interpersonal relations, sociometric status, social and psychological climate, correctional and developmental worken_US
dc.titleВивчення особливостей міжособистісних відносин у молодших школярів із затримкою психічного розвиткуen_US
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kalinina_st.2.pdf440.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.