Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2856
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Толмачова, Ірина | - |
dc.contributor.author | Канцедал, Анастасія | - |
dc.date.accessioned | 2022-09-26T10:47:59Z | - |
dc.date.available | 2022-09-26T10:47:59Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2856 | - |
dc.description | Толмачова І. М. Самоменеджмент майбутнього вчителя як сучасний педагогічний феномен / І. М. Толмачова, А. О. Канцедал // Реалізація в дошкільній та початковій освіті принципів демократії: зваженість, обізнаність, досвід : матеріали V Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конференції, 15 вересня 2022 року / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут післядипломної освіти. – Київ, 2022 | en_US |
dc.description.abstract | Самоменеджмент майбутнього вчителя нещодавно став об'єктом наукових розвідок. Самоменеджмент – це самоуправління особистості у найвищій формі, він вбачає комплекс цінностей, знань та умінь щодо управління внутрішніми та зовнішніми ресурсами. У роботі схарактеризовано суть, мету, функції, структуру, методи самоменеджменту та його переваги у професійній підготовці майбутнього вчителя | en_US |
dc.subject | професійна підготовка; майбутній учитель; самоменеджмент | en_US |
dc.subject | professional training; future teacher; self-management | en_US |
dc.title | Самоменеджмент майбутнього вчителя як сучасний педагогічний феномен | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tolm_tz_15.pdf | 198.28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.