Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2855
Назва: | Забезпечення суб’єкт-суб’єктної взаємодії в контексті вивчення практичного досвіду учасників сертифікації |
Автори: | Толмачова, Ірина |
Ключові слова: | сертифікація, вчитель початкових класів, суб’єкт-суб’єктна взаємодія certification, elementary teacher, subject-subject interaction |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У роботі актуалізовано завдання аналізу процесу проведення сертифікації учителів початкових класів. Розкрито проблематику забезпечення суб’єкт-суб’єктної взаємодії в контексті вивчення практичного досвіду учасників сертифікації |
Опис: | Толмачова І. М. Забезпечення суб’єкт-суб’єктної взаємодії в контексті вивчення практичного досвіду учасників сертифікації / І. М. Толмачова // Адаптивні процеси в освіті : зб. матер. (тез доповідей) 1-го Міжнар. наук. форуму. – Київ-Харків, 2022. – Вип. 1(4). – C. 131–133. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2855 |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tolm_tz_14.pdf | 747.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.