Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2852
Title: Методичні аспекти використання інтерактивного освітнього програмного комплексу mozabook у процесі застосування компетентнісного підходу на уроці математики
Authors: Морквян, Ірина
Хміль, Наталія
Keywords: математика, компетентнісний урок, програмне середовище, Mozaik, програмний комплекс MozaBook
mathematics, competent lesson, software environment, software complex
Issue Date: 2022
Abstract: У статті порушено проблему щодо важливості впровадження основних ідей компетентнісного підходу на уроках математики. Авторами розкрито суть компетентнісного уроку, а також звернено увагу на те, що його методична структура складається з таких полів: цілепокладання, мотиваційне, змістове, технологічне, емоційне та рефлексивне. Акцентовано увагу на необхідності формування в здобувачів освіти здатності виконувати відсоткові обчислення. Визначено перелік понять, що розглядаються в розділі «Відсотки» («відсоток», «відношення», «пропорція», «масштаб», «відсоткові розрахунки» тощо). Окреслено методичні аспекти застосування інструментів інтерактивної платформи Mozaik Education, складовою якої є інтерактивний освітній програмний комплекс MozaBook, під час проведення компетентнісного уроку узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок із теми «Відношення та пропорції». З урахуванням особливостей кожного із полів методичної структури компетентнісного уроку авторами запропоновано розроблені приклади вправ і завдань, а також визначено інтерактивні вправи, які доречно застосовувати для мотивації учнів до навчання й створення ситуації успіху. Представлено приклад наповнення у програмному комплексі MozaBook електронного зошита завданнями, теоретичними відомостями й іншими інтерактивними елементами та інструментами, описано їхнє можливе застосування впродовж уроку.
Description: Морквян І. Методичні аспекти використання інтерактивного освітнього програмного комплексу mozabook у процесі застосування компетентнісного підходу на уроці математики / І. Морквян, Н. Хміль // Нова педагогічна думка. – 2022. – №1 (109). – С. 22–30.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2852
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НПД № 1_109_2022 22-30.pdf889.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.