Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2843
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дорош, Тетяна | - |
dc.contributor.author | Артюхова, Вікторія | - |
dc.contributor.author | Бурова, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-16T08:14:20Z | - |
dc.date.available | 2022-08-16T08:14:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2843 | - |
dc.description | Дорош Т. Артистизм як чинник професіоналізму майбутнього вчителя музики / Т. Дорош , В. Артюхова , Т. Бурова // Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження : матеріали ΙΙ Міжнар. студ. наук. конф., 22 квіт., 2022 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». Вінниця : ГО «Європейська наукова платформа», 2022. – С. 212−214. | en_US |
dc.description.abstract | У праці розкриваються питання, пов’язані з формуванням в учасників освітнього процесу внутрішнього творчого самопочуття, можливістю емоційно відгукуватися на переживання інших людей (емпатія). Не менш важливим у цьому контексті є здатність щодо оволодіння професійними артистичними навичками, що сприяють розвитку спеціальних творчих здібностей особистості. Виховання артистизму досить тривалий процес, на який варто звертати особливу увагу впродовж усієї освітньої діяльності. | en_US |
dc.subject | артистизм, творчість, майбутній учитель музики | en_US |
dc.subject | артистизм, творчество, будущий учитель музыки | en_US |
dc.subject | artistry, creativity, future teacher music | en_US |
dc.title | Артистизм як чинник професіоналізму майбутнього вчителя музики | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Тези |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Дорош, Арт., Бурова (2022).pdf | 586.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.