Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2842
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Dorosh, Tetiana | - |
dc.contributor.author | Ostapenko, Victoria | - |
dc.contributor.author | Doroshenko, Victoria | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-16T08:10:24Z | - |
dc.date.available | 2022-08-16T08:10:24Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2842 | - |
dc.description | Dorosh T. Формування ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до культури інструментального виконавства / T. Dorosh, V. Ostapenko, V. Doroshenko // Actual priorities of modern science, education and practice : The XΙΙ International Scientific and Practical Conference, Martch 29-April 01, 2022. – Paris, France, 2022. – P. 469−473. | en_US |
dc.description.abstract | У тезах розкрито дефініцію поняття «культура інструментального виконавства»; визначено особливості формування ціннісного ставлення особистості до культури інструментального виконавства; обґрунтовано доцільність застосування способів, що сприяють ефективному формуванню професійної готовності майбутніх фахівців музичного мистецтва до інструментально-виконавського процесу як художньо-творчої діяльності. | en_US |
dc.subject | майбутній учитель музики, культура інструментального виконавства, музичний твір | en_US |
dc.subject | будущий учитель музыки, культура инструментального исполнительства, музыкальное произведение | en_US |
dc.subject | future teacher music, culture of instrumental performance, piece of music | en_US |
dc.title | Формування ціннісного ставлення майбутніх учителів музики до культури інструментального виконавства | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дорош, Остап., Дорошенко, 2022.pdf | 415.11 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.