Розвиток вольових якостей майбутніх фахівців музичного мистецтва в процесі індивідуальних занять

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Метою статті є розкриття особливостей розвитку вольових якостей майбутніх фахівців у процесі музичних занять. Здобувачка напряму підготовки «Музичне мистецтво» наводить приклади індивідуальних занять зі спеціального музичного інструмента, зокрема, фортепіано, де створюються умови для розвитку вольових якостей майбутнього вчителя музики, відбуваються свідомі пошуки шляхів самовиховання волі. І як результат – сценічний виступ, де кожен учасник демонструє свої здібності, талант, можливості. Цей захід дає виконавцям можливість продемонструвати власні здобутки, перемогу над труднощами, досягнути мети в концертному виступі, що є гарним показником розвитку вольових якостей кожного здобувача освітнього процесу.

Опис

Дорош Т. Розвиток вольових якостей майбутніх фахівців музичного мистецтва в процесі індивідуальних занять / Т. Дорош, В. Лебедєва // Science, innovations and education: problems and prospects : рroceedings of the 7th International scientific and practical conference. – Tokyo : CPN Publishing Group, Japan, 2022. – P. 362−368.

Ключові слова

вольові якості, майбутній фахівець музичного мистецтва, індивідуальні музичні заняття, волевые качества, будущий специалист музыкального искусства, индивидуальные музыкальные занятия, volitional qualities, future specialist in musical art, individual music lessons

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в