European experience of professional training of primary school teachers

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The purpose of the research: to study the features and trends of professional training of primary school teachers in Great Britain, Sweden and Germany. The methods of the research: theoretical analysis of scientific literature, analysis, synthesis, generalization, grouping, description, comparison. Results. It has been revealed that there is a two-stage structure of professional training of a future primary school.

Опис

European experience of professional training of primary school teachers / D. Ivanova, N. Кosharna, T. Havrylenko, I. Upatova, O. Denys. // AD ALTA : Journal of Interdisc iplinary Research : Hradec Kralove, 2021. – Vol. 11. – Issue 1, special issue XVI. – С. 115–122.

Ключові слова

професійна підготовка, початкова школа, система освіти, бакалавр, магістр, освіта, педагогічна практика, professional (vocational) training, primary school, education system, bachelor, master, education, teaching internship (practice), профессиональная подготовка, начальная школа, система образования, бакалавр, магистр, образование, педагогическая практика

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в