Дистанційне навчання як засіб стимулювання самоосвіти майбутніх бакалаврів біології

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У тезах проаналізовано позитивний досвід і проблеми упровадження інформаційних технологій в освітню практику, що пов’язано з оновленням методик і підходів до реалізації дистанційного навчання в закладах вищої освіти. Зазначено, що доцільність упровадження дистанційного навчання очевидна, оскільки обумовлена можливістю створення умов для реалізації фахового потенціалу. Доведено, що ефективність дистанційного навчання залежить від його організації, змісту, управління самостійною діяльністю здобувачів освіти та своєчасного виявлення їх реальних навчальних можливостей, а також від ефективної взаємодії всіх учасників освітнього процесу

Опис

Упатова І. П. Дистанційне навчання як засіб стимулювання самоосвіти майбутніх бакалаврів біології / І. П. Упатова // Теорія і практика реалізації сучасних педагогічних методик та технологій в освіті : матеріали Всеукр. наук.-метод. конф.(Харків, 19–20 листопада 2020 р.). – Харків : ФОП Бровін О. В., 2020. – С. 344 –346.

Ключові слова

дистанційне навчання, самоосвіта, майбутні бакалаври біології

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в