Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2817
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Упатова, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-09T09:59:59Z | - |
dc.date.available | 2022-02-09T09:59:59Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2817 | - |
dc.description | Упатова І. П. Методична підготовка майбутніх учителів біології в контексті вимог нової української школи / І. П. Упатова // Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (ХХІІІ Каришинські читання) : матеріали Міжнар. наук. - практ. конф. – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2020. – С. 96–98. | en_US |
dc.description.abstract | В тезах проаналізовано професійну діяльність сучасного вчителя, яка охоплює інформаційній, дослідницький, інтелектуальний, креативний, діагностичний, прогностичний, комунікативний, акмеологічний, проєктивний, рефлексивний аспекти. Доведено, що методична підготовка майбутніх учителів біології в контексті вимог нової української школи має сприяти формуванню в них критичного методичного мислення як важливої складової фахової підготовки, що передбачає їх готовність до здійснення аналізу, синтезу й обґрунтування; критичному сприйняттю інформації або ситуації; знаходженню причин, наслідків, альтернативи; генеруванню ідей, прийняттю зважених рішень; вимагає впровадження в освітній процес застосування мультимедійних технологій із метою формування інформаційної компетентності, які результативно впливають на методичну підготовку здобувачів вищої педагогічної освіти зазначеного фаху | en_US |
dc.subject | професійна діяльність учителя, підготовка учителів, нова українська школа | en_US |
dc.title | Методична підготовка майбутніх учителів біології в контексті вимог нової української школи | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Upatova_tz5.pdf.pdf | 214.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.