Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУпатова, Ірина-
dc.contributor.authorЗаїка, Олена-
dc.date.accessioned2022-02-08T13:44:10Z-
dc.date.available2022-02-08T13:44:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2815-
dc.descriptionУпатова І. П. Проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів закладів загальної середньої освіти / І. П. Упатова, О. С. Заїка // Актуальні проблеми педагогічної освіти: новації, досвід та перспективи : матеріали І Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (м. Запоріжжя, 10 квітня 2020 р.). – Запоріжжя, 2020. – С. 59–61.en_US
dc.description.abstractУ роботі наведено аналіз проблем оцінювання учнів учителями закладів загальної середньої освіти. Доведено, що зазначена проблема дослідження може бути розв’язана за умов переорієнтації освітнього процесу на впровадження компетентнісного підходу, який сприяє здійсненню адекватного оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти, дозволяє не тільки виявляти їх рівень, але й реалізувати творчі здібності, формувати навички, необхідні для самоаналізу, самоорганізації, самоконтролю і самокорекціїen_US
dc.subjectоцінювання, заклади загальної середньої освіти, компетентнісний підхідen_US
dc.titleПроблеми оцінювання навчальних досягнень учнів закладів загальної середньої освітиen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upatova_tz3.pdf.pdf290.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.