Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2814
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУпатова, Ірина-
dc.date.accessioned2022-02-08T13:25:24Z-
dc.date.available2022-02-08T13:25:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2814-
dc.descriptionУпатова І. П. Контекстне навчання майбутніх учителів початкової школи у фаховому освітньому середовищі / І. П. Упатова // Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Одеса, 14–15 лютого 2020 р). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. – Ч. ІІ. – С. 52–55en_US
dc.description.abstractУ тезах проаналізовано особливості контекстного навчання майбутніх учителів початкової школи у фаховому освітньому середовищі. Доведено, що створення в рефлексивно-контекстного освітнього середовища в ЗВО максимально сприятиме реалізації контекстної діяльності, яка передбачає опанування майбутніми вчителями початкової школи методики прийняття рішень, розробку власних пропозицій, висновків, усвідомлення алгоритму конструювання професійних дій залежно від розвитку педагогічної ситуації, створення власного інтелектуального продукту за кожною із дисциплін освітньої програмиen_US
dc.subjectконтекстне навчання, майбутні учителі, фахове освітнє середовищеen_US
dc.titleКонтекстне навчання майбутніх учителів початкової школи у фаховому освітньому середовищіen_US
Розташовується у зібраннях:Тези

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Upatova_tz2.pdf.pdf433.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.