Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2803
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дехтярьова, Олена | - |
dc.contributor.author | Самохіна, А. | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-07T09:19:33Z | - |
dc.date.available | 2022-02-07T09:19:33Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2803 | - |
dc.description | Дехтярьова О. О. Методи профілактики дезадаптації дітей у закладах дитячої освіти / О. О. Дехтярьова // Валеологія : сучасний стан, напрямки та перспективи розвитку : матеріали XUIII Міжнар. наук.-практ. інтернет конф. (м. Харків, 9-10 квітня 2020 р.). – Харків, 2020. – С. 71–73 | en_US |
dc.description.abstract | Процес адаптації дитини до умов закладу дитячої освіти (ЗДО) залишається актуальною проблемою дошкільного виховання. Дошкільне дитинство - перший період психічного розвитку дитини і тому найвідповідальніший. Основний стресовий фактор у більшості малюків - відрив від сім'ї, спілкування з іншими дітьми, сором'язливість, некоректні дії педагогів. Дитина знаходиться в стані психоемоційної напруги, фізичного стресу, які можуть призвести до неврологічних реакцій: знижується імунітет, стійкість до інфекцій, психологічна стійкість, дитина швидко втомлюється, погано їсть, спить. Метою наших досліджень було вивчення методів профілактики дезадаптації дітей у закладах дитячої освіти | en_US |
dc.subject | дитяча освіта, адаптація, дошкільне виховання | en_US |
dc.title | Методи профілактики дезадаптації дітей у закладах дитячої освіти | en_US |
Appears in Collections: | Тези |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DEKHTIAR. tz. 2 pdf..pdf | 207.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.