Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2800
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолчанюк, Ольга-
dc.date.accessioned2022-02-04T12:43:05Z-
dc.date.available2022-02-04T12:43:05Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2800-
dc.descriptionМолчанюк О. В. Психолого-педагогічні умови виховання у майбутніх вчителів біології ціннісного ставлення до природи в процесі проектної діяльності / О. В. Молчанюк // Теорія і методика професійної освіти. – 2018. – №15.en_US
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі виховання ціннісного ставлення у майбутніх вчителів і психолого-педагогічних умов, які визначають успішність виховання у майбутніх фахівців ціннісного ставлення до природи в процесі проектної діяльності. Доведено, що облік певних психолого-педагогічних умов в освітньому процесі установи вищої освіти сприяють ефективному вихованню в майбутніх фахівців ціннісного ставлення до природиen_US
dc.subjectціннісне ставлення до природи, психолого-педагогічні умови, проектна діяльність, екологізація освітиen_US
dc.subjectvalues-based attitude to the nature, psychological and pedagogical conditions, project activities, ecologization of educationen_US
dc.subjectценностное отношение к природе, психолого-педагогические условия, проектная деятельность, экологизация образованияen_US
dc.titleПсихолого-педагогічні умови виховання у майбутніх вчителів біології ціннісного ставлення до природи в процесі проектної діяльностіen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Molch_st_3.pdf293.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.