Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2794
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМолчанюк, Ольга-
dc.contributor.authorБорзик, Олена-
dc.date.accessioned2022-02-02T13:55:04Z-
dc.date.available2022-02-02T13:55:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2794-
dc.descriptionМолчанюк О. В. Аналіз сутності, структури та функцій освітнього процесу в сучасній педагогічній практиці закладу вищої освіти / О. В. Молчанюк, О. Б. Борзик // Наукові записки кафедри педагогіки : збірник. наук. праць / Харків. нац. ун-т імені В. Н. Каразіна. – Харків, 2018. – Вип. 43. – С. 265–279.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано сутність, структуру та функції освітнього процесу в сучасній педагогічній практиці закладу вищої освіти. З’ясовано, що процес оновлення змісту освіти є об’єктивним закономірним наслідком еволюції науки в цілому та окремих її галузей у відповідності до темпів науково-технічного прогресу. Сформульовано визначення поняття «освіта» та розкрито мету сучасної освіти. Проведено порівняльний аналіз традиційного, розвиваючого та особистісно орієнтовного типів освітнього процесу. Висвітлено особливості організації освітнього процесу закладу вищої освіти за традиційного, розвиваючого та особистісно орієнтовного навчання. Схарактеризовано переваги та недоліки кожного з типів організації освітнього процесу. Установлено, що, хоча більшість сучасних закладів освіти орієнтовані на традиційне навчання, проте, з’являється все більше вишів, що при реалізації освітнього процесу орієнтуються на розвиваючий та особистісно орієнтовний типи навчанняen_US
dc.subjectосвітній процес, міжособистісні відносини, суб’єктна взаємодія, навчальне співробітництво, розвиваюче навчання, особистісно орієнтовне навчання.en_US
dc.subjecteducational process, interpersonal relationship, subject interaction, learning cooperation, developing education, personality-oriented training.en_US
dc.subjectобразовательный процесс, межличностные отношения, субъектное взаимодействие, учебное сотрудничество, развивающее обучение, личностно-ориентированное обучениеen_US
dc.titleАналіз сутності, структури та функцій освітнього процесу в сучасній педагогічній практиці закладу вищої освітиen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Borzyk_st_4 .pdf299.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.