Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПономарьова, Галина-
dc.contributor.authorШапаренко, Христина-
dc.contributor.authorЯрославцева, Мілена-
dc.date.accessioned2022-01-14T13:36:44Z-
dc.date.available2022-01-14T13:36:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2742-
dc.descriptionПономарьова Г. Ф. Формування професійної компетентності та професійна самореалізація майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів : монографія / Г. Ф. Пономарьова, Х. А. Шапаренко, М. І. Ярославцева ; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед. акад.» Харків. облради. – Харків, 2017. – 312 с.en_US
dc.description.abstractУ монографії представлено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування професійної компетентності та професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів. Обґрунтовано сутність понять «акме», «акмеологічний підхід», «компетентність», «самореалізація», «професійна компетентність», «професійна самореалізація», «професіоналізм», «професіонал». Уточнено компоненти, показники, рівні сформованості професійної компетентності та професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів. Теоретично обґрунтовано технології формування професійної компетентності на засадах акмеологічного підходу та професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практики, запропоновано їх поетапну реалізацію.en_US
dc.subjectпрофесійна компетентність, професійна самореалізація, акмеологічний підхід, педагогічна практика, педагогічна технологія, вихователь дітей дошкільного вікуen_US
dc.subjectthe vocational competence, professional self-realization, the acmeological approach, teaching practice, the pedagogical technology, an infant schools mentoren_US
dc.subjectпрофессиональная компетентность, профессиональная самореализация, акмеологический подход, педагогическая практика, педагогическая технология, воспитатель детей дошкольного возрастаen_US
dc.titleФормування професійної компетентності та професійної самореалізації майбутніх фахівців дошкільних навчальних закладівen_US
Розташовується у зібраннях:Монографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shap.pdf2.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.