Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2741
Title: Теорія і практика особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти
Authors: Шапаренко, Христина
Keywords: особистість, самовдосконалення, особистісне самовдосконалення, особистісний потенціал, педагог дошкільної освіти, педагогічна система, заклад вищої освіти
personality, self-improvement, personal self-improvement, personal potential, teacher of preschool education, pedagogical system, higher education institution
личность, самосовершенствование, личностное самосовершенствование, личностный потенциал, педагог дошкольного образования, педагогическая система, заведение высшего образования
Issue Date: 2018
Abstract: У монографії висвітлено теоретичні і методичні основи особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. Подано авторську концепцію, педагогічну модель системи особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. Обґрунтовано особливості особистісного самовдосконалення, визначено його закономірності, принципи, етапи, структуру. Описано змістове і організаційне забезпечення процесу особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти. Процес особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти подано автором в ракурсі духовної цілісності людини, з акцентом на глобальному, моральному імперативі.
Description: Шапаренко Х. А. Теорія і практика особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти : монографія / Х. А. Шапаренко ; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед акад.» Харків. облради. – Харків : ТОВ «ДІСА ПЛЮС», 2018. – 371 с.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2741
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shap.doc2.26 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.