Теорія і практика особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У монографії висвітлено теоретичні і методичні основи особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. Подано авторську концепцію, педагогічну модель системи особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти. Обґрунтовано особливості особистісного самовдосконалення, визначено його закономірності, принципи, етапи, структуру. Описано змістове і організаційне забезпечення процесу особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти. Процес особистісного самовдосконалення майбутнього педагога дошкільної освіти подано автором в ракурсі духовної цілісності людини, з акцентом на глобальному, моральному імперативі.
Опис
Шапаренко Х. А. Теорія і практика особистісного самовдосконалення майбутніх педагогів дошкільної освіти : монографія / Х. А. Шапаренко ; Комун. закл. «Харків. гуманітар.-пед акад.» Харків. облради. – Харків : ТОВ «ДІСА ПЛЮС», 2018. – 371 с.
Ключові слова
особистість, самовдосконалення, особистісне самовдосконалення, особистісний потенціал, педагог дошкільної освіти, педагогічна система, заклад вищої освіти, personality, self-improvement, personal self-improvement, personal potential, teacher of preschool education, pedagogical system, higher education institution, личность, самосовершенствование, личностное самосовершенствование, личностный потенциал, педагог дошкольного образования, педагогическая система, заведение высшего образования
