Дослідження показників здоров’я в системі змішаного навчання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Проблема поєднання аудиторної та самостійної роботи є досить актуальною та перспективною. Сучасні навчальні пріоритети орієнтуються на самостійну діяльність студентів в освітньому процесі за допомогою електронного навчання. Науковці припускають, що рівень академічних досягнень залежить від рівня здоров’я та адаптації, а також вказують на певний зв'язок успішності із електронним навчанням. Мета дослідження – дослідити показники фізичного здоров’я та адаптивних можливостей в системі змішаного навчання, обґрунтувати та удосконалити методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів за умов системи змішаного навчання. Вибірку даного дослідження склали 403 студента факультету міжнародних економічних відносин і туристичного бізнесу Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна. Всі учасники дали письмову згоду на участь в дослідженні. В ході дослідження використані наступні методи: метод теоретичного аналізу, тестові, а також методи статистичної обробки й математичного аналізу. В ході роботи було оцінено динаміку успішності студентів протягом двох навчальних років. Згідно результатів дослідження виявлено кореляцію рівня здоров’я студентів із рівнем їх академічної успішності. Також, доказано прямий зв'язок адаптивних можливостей з успішністю навчання. Кількість годин аудиторної роботи не вплинула на рівень формування знань, що в свою чергу вказало на деякі відмінності у показниках засвоєння навчального матеріалу: у студентів змішаної форми навчання (на базі LMS Moodle) вони були вищими, ніж в групі заочної форми навчання. В підсумку визначені індикатори впливу на рівень академічної успішності. Досліджено особливості формування знань за умов аудиторної та самостійної роботи. Науково обгрунтовані та удосконалені методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів.

Опис

Дехтярьова О. О. Дослідження показників здоров’я в системі змішаного навчання / О. О. Дехтярьова, А. М. Літвінова // Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 2021. – № (339), березень. – С. 115–124.

Ключові слова

студенти; формування знань; здоров’я; адаптація; електронне навчання, students; formation of knowledge; health; adaptation; E-learning; Moodle, студенты, формирование знаний, здоровье, адаптация, электронная учеба

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в