Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/270
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бєляєв, Сергій | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T12:33:40Z | - |
dc.date.available | 2020-05-19T12:33:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/270 | - |
dc.description | Бєляєв С. Б. Процедурна інтеграція методологічних підходів у розробленні змісту професійної підготовки / С. Б. Бєляєв // Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Сер. 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед.. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2019. – Вип. 67. – С. 17–21. | - |
dc.description.abstract | Сучасні вимоги до якості підготовки вчителів визначають необхідність формування системи знань і вмінь використовувати в професійній діяльності інноваційні педагогічні технології. Як результат, до системи завдань професійної педагогічної підготовки в умовах закладу вищої освіти слід умістити забезпечення підготовки до розроблення і використання педагогічних технологій. У статті розглядається проблема визначення змісту професійної підготовки майбутнього вчителя до розроблення і використання педагогічних технологій як складника розроблення системи про- фесійної підготовки, що містить цілі, методи засоби реалізації і забезпечує умови для розроблення технологічного алгоритму практичної реалізації змісту професійної підготовки. На підставі аналізу сучасних підходів до визначення змісту професійної підготовки здійснено процедурну інтеграцію положень компетентнісного, системного і технологічного підходів. Їх послідовне використання забезпечує можливість виділяти в структурі змісту фахової підготовки майбутніх учителів до розроблення і використання педагогічних технологій теоретичний і практичний складники, а також професійно важливі якості. | en_US |
dc.subject | зміст професійної освіти, компетентнісний підхід, системний підхід, технологічний підхід, про- цедурна інтеграція, педагогічні технології, заклад вищої освіти, складники професійної підготовки | en_US |
dc.subject | the content of vocational education, competence-based approach, system approach, technology approach, procedural integration, pedagogical technologies, higher education institution, components of vocational training | en_US |
dc.subject | содержание профессионального образования, компетентностный подход, системный подход, технологический подход, процедурная интеграция, педагогические технологии, высшее учебное заведение, составляю- щие профессиональной подготовки | en_US |
dc.title | ПРОЦЕДУРНА ІНТЕГРАЦІЯ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ У РОЗРОБЛЕННІ ЗМІСТУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | en_US |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Belaev_st6.pdf | 279.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.