Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/269
Title: | НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДО РОЗРОБКИ І ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Authors: | Бєляєв, Сергій |
Keywords: | професійна підготовка до розробки і використання педагогічних технологій, стан-дарт вищої освіти, освітньо-професійна програма, особистісно-орієнтований підхід, компетентнісний підхід professional training for the development and use of pedagogical technologies, the standard of higher education, educational program, student-centered approach, competence approach |
Issue Date: | 2019 |
Abstract: | Проведено аналіз методологічних підходів і процедури розробки Галузевих стандартів вищої освіти. Встановлено, що сучасні нормативні вимоги до розробки стандартів вищої освіти рекомен-дують використання положень компетентнісного підходу. Визначено можливості компетентнісного під-ходу у формуванні змісту освітньо-професійної програми підготовки майбутніх учителів до розробки і використання педагогічних технологій. Головною ідеєю є використання переваг компетентнісного під-ходу у вирішенні недоліків традиційних підходів до забезпечення сучасних вимог щодо якості підготов-ки випускника педагогічного закладу вищої освіти. Пропонований підхід дозволяє забезпечити накопи-чення системи знань і фахових умінь, що окреслюються змістом поняття професійної підготовки майбу-тніх учителів до розробки і використання педагогічних технологій. |
Description: | Бєляєв С. Б. Наукові засади формування змісту освітньо-професійної програми підготовки вчителів до розробки і використання педагогічних технологій / С. Б. Бєляєв // East European Scientific Journal. – Warsaw, Poland, 2019. – № 3 (43). – Рart 7. – С. 10–14. |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/269 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Belaev_st5.pdf | 514.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.