Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/269
Назва: НАУКОВІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДО РОЗРОБКИ І ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Автори: Бєляєв, Сергій
Ключові слова: професійна підготовка до розробки і використання педагогічних технологій, стан-дарт вищої освіти, освітньо-професійна програма, особистісно-орієнтований підхід, компетентнісний підхід
professional training for the development and use of pedagogical technologies, the standard of higher education, educational program, student-centered approach, competence approach
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): Проведено аналіз методологічних підходів і процедури розробки Галузевих стандартів вищої освіти. Встановлено, що сучасні нормативні вимоги до розробки стандартів вищої освіти рекомен-дують використання положень компетентнісного підходу. Визначено можливості компетентнісного під-ходу у формуванні змісту освітньо-професійної програми підготовки майбутніх учителів до розробки і використання педагогічних технологій. Головною ідеєю є використання переваг компетентнісного під-ходу у вирішенні недоліків традиційних підходів до забезпечення сучасних вимог щодо якості підготов-ки випускника педагогічного закладу вищої освіти. Пропонований підхід дозволяє забезпечити накопи-чення системи знань і фахових умінь, що окреслюються змістом поняття професійної підготовки майбу-тніх учителів до розробки і використання педагогічних технологій.
Опис: Бєляєв С. Б. Наукові засади формування змісту освітньо-професійної програми підготовки вчителів до розробки і використання педагогічних технологій / С. Б. Бєляєв // East European Scientific Journal. – Warsaw, Poland, 2019. – № 3 (43). – Рart 7. – С. 10–14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/269
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belaev_st5.pdf514.99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.