Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2640
Title: Формування виховної компетентності майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі професійної підготовки засобами настільного тенісу
Authors: Христенко, Дмитро
Keywords: професійна підготовка, виховання, компетентність, студенти, настільний теніс, фізичне виховання
professional training, education, competence, students, table tennis
профессиональная подготовка, воспитание, компетентность, студенты, настольный теннис, физическое воспитание
Issue Date: 2020
Abstract: Мета – теоретично обґрунтувати поняття «формування виховної компетентності» майбутніх викладачів фізичного виховання в процесі професійної підготовки засобами настільного тенісу. Методи дослідження: аналіз і узагальнення літературних даних з проблеми дослідження, узагальнення досвіду фахівців з фізичного виховання і спорту шляхом бесід, опитування та анкетування, педагогічні спостереження за освітнім процесом студентів. Гіпотеза дослідження ґрунтується на припущенні, що ефективність формування виховної компетентності майбутніх викладачів фізичного виховання в процесі професійної підготовки суттєво підвищиться, якщо забезпечити інтеріоризацію студентами провідних виховних цінностей через відповідне збагачення змісту навчальних дисциплін, набуття студентами досвіду вияву виховної компетентності в різних видах суспільно корисної діяльності.
Description: Христенко Д. О. Формування виховної компетентності майбутніх викладачів фізичного виховання у процесі професійної підготовки засобами настільного тенісу / Д. О. Христенко // Інноваційна педагогіка / Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, 2020. – Вип. 22. – Т. 3. – С. 56–59.
URI: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2640
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іновац_пед № 22_Ч_3_сайт.pdf156.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.