Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/262
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бєляєв, Сергій | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T10:51:24Z | - |
dc.date.available | 2020-05-19T10:51:24Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/262 | - |
dc.description | Бєляєв С.Б. педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.09 / С. Б. Бєляєв ; Волинський держ. ун-т імені Лесі Українки. – Харків, 2005. – 22 с. | - |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена проблемам формування пізнавальної активності учнів на уроках природничо-математичного циклу. Автором уточнені: сутність та рівні розвитку пізнавальної активності; визначення та структура пізнавальної діяльності. Визначено педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу. Аналіз результатів дослідження доводить, що ефективність формування пізнавальної активності учнів значно зростає якщо в процесі навчання створено умови для розвитку особистості учня, реалізації його суб'єктом процесу навчання шляхом налагодження позитивної емоційної атмосфери навчального спілкування та оволодіння учнем технікою самостійної навчально-пізнавальної діяльності. | en_US |
dc.subject | педагогічні умови, пізнавальна діяльність, пізнавальна активність, знання, процес навчання | en_US |
dc.subject | pedagogical conditions, cognitive activity, cognitive initiative, knowledge, educational process | en_US |
dc.subject | педагогические условия, познавательная деятельность, познавательная активность | en_US |
dc.title | ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ | en_US |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Belae_aref.pdf | 377.67 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.