Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/262
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБєляєв, Сергій-
dc.date.accessioned2020-05-19T10:51:24Z-
dc.date.available2020-05-19T10:51:24Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/262-
dc.descriptionБєляєв С.Б. педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.09 / С. Б. Бєляєв ; Волинський держ. ун-т імені Лесі Українки. – Харків, 2005. – 22 с.-
dc.description.abstractДисертація присвячена проблемам формування пізнавальної активності учнів на уроках природничо-математичного циклу. Автором уточнені: сутність та рівні розвитку пізнавальної активності; визначення та структура пізнавальної діяльності. Визначено педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу. Аналіз результатів дослідження доводить, що ефективність формування пізнавальної активності учнів значно зростає якщо в процесі навчання створено умови для розвитку особистості учня, реалізації його суб'єктом процесу навчання шляхом налагодження позитивної емоційної атмосфери навчального спілкування та оволодіння учнем технікою самостійної навчально-пізнавальної діяльності.en_US
dc.subjectпедагогічні умови, пізнавальна діяльність, пізнавальна активність, знання, процес навчанняen_US
dc.subjectpedagogical conditions, cognitive activity, cognitive initiative, knowledge, educational processen_US
dc.subjectпедагогические условия, познавательная деятельность, познавательная активностьen_US
dc.titleПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУen_US
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Belae_aref.pdf377.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.