Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/262
Назва: ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ 7-9 КЛАСІВ НА УРОКАХ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
Автори: Бєляєв, Сергій
Ключові слова: педагогічні умови, пізнавальна діяльність, пізнавальна активність, знання, процес навчання
pedagogical conditions, cognitive activity, cognitive initiative, knowledge, educational process
педагогические условия, познавательная деятельность, познавательная активность
Дата публікації: 2005
Короткий огляд (реферат): Дисертація присвячена проблемам формування пізнавальної активності учнів на уроках природничо-математичного циклу. Автором уточнені: сутність та рівні розвитку пізнавальної активності; визначення та структура пізнавальної діяльності. Визначено педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу. Аналіз результатів дослідження доводить, що ефективність формування пізнавальної активності учнів значно зростає якщо в процесі навчання створено умови для розвитку особистості учня, реалізації його суб'єктом процесу навчання шляхом налагодження позитивної емоційної атмосфери навчального спілкування та оволодіння учнем технікою самостійної навчально-пізнавальної діяльності.
Опис: Бєляєв С.Б. педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу: автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.09 / С. Б. Бєляєв ; Волинський держ. ун-т імені Лесі Українки. – Харків, 2005. – 22 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/262
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Belae_aref.pdf377.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.