Науковий тезаурус навчальних видань як структурний елемент контенту управління освітнім процесом
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті проаналізовано проблеми відбору та структурування навчально-методичної літератури, доведено доцільність використання наукового тезаурусу як структурного елементу інформаційного ресурсу управління освітнім процесом при класифікації навчальних видань. Охарактеризовано різновиди та подано класифікацію навчально-методичних робіт; надано стислу методику щодо написання підручників, навчальних, навчально-методичних, методичних посібників, хрестоматій, дидактичних матеріалів, довідників тощо. Використовуючи сучасний науковий тезаурус з’ясовано, що систему навчальних робіт умовно можна розділити на 4 групи: програмно-методичні, навчальні, супровідні,навчально-методичні роботи.
Доведено, що використання тезаурусу науково-педагогічними працівниками при класифікації, написанні та структуруванні навчально-методичних та наукових робіт сприятиме самовдосконаленню науково-педагогічних працівників, підвищенню рівня їх компетентності та підвищенню якості управління освітнім процесом.
Опис
Харківська А. А. Науковий тезаурус навчальних видань як структурний елемент контенту управління освітнім процесом / А. А. Харківська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. праць / Укр. інж.-пед. акад. – Харків : Вид-во УІПА, 2016. – № 50–51. – С. 153–158
Ключові слова
управління освітнім процесом, навчально-методичні роботи, структура, зміст, навчальний матеріал, стандарти, вимоги, класифікація, management of educational process, educational and methodic works, structure, contents, educational material, standards, requirements, classification, управление образовательным процессом, учебно-методические работы, структура, содержание, учебный материал, стандарты, требования, классификация
