Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2623
Title: | Демократизація управління освітою в контексті сучасних тенденцій розвитку вищої освіти |
Authors: | Харківська, Алла |
Keywords: | демократизація, управління, засади, тенденції, напрями, освітній процес democratization, management, foundations, trends, directions, educational process демократизация, управление, принципы, тенденции, направления, образовательный процесс |
Issue Date: | 2016 |
Abstract: | У статті автором проаналізовано нормативно-правові документи (закон, стратегію, накази, розпорядження тощо), науково-педагогічну та спеціальну літературу та на їх основі розглянуто процеси демократизації управління освітою. Зроблено акцент на засадах педагогічної освіти, таких як: гуманізм, повнота,кількісна і якісна достатність, іманентність розвитку, природовідповідність, неперервність, пріоритетність та демократизм. Автором, узагальнюючи думки вітчизняних та зарубіжних науковців та враховуючи досвід роботи та власні попередні дослідження, було визначено тенденції розвитку вищої освіти. Науковець приходить до висновку, що процес демократизації управління в освіті необхідно розглядати з різних сторін: по-перше, як демократизацію управління освітнім процесом: процесом навчання і виховання, по-друге, як демократизацію управління освітою загалом так і демократизацію управління окремими освітніми установами |
Description: | Харківська А. А. Демократизація управління освітою в контексті сучасних тенденцій розвитку вищої освіти / А.А. Харківська // Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр. / Укр. інж.-пед. акад. – Харків : Вид-во УІПА, 2016. – № 52–53. – С. 130–135 |
URI: | http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2623 |
Appears in Collections: | Статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
AE14~1.PDF | 533.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.