Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2622
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХарківська, Алла-
dc.date.accessioned2021-10-27T07:08:41Z-
dc.date.available2021-10-27T07:08:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.khpa.edu.ua//jspui/handle/123456789/2622-
dc.descriptionХарківська А. А. Моніторинг якості освіти у вищих навчальних закладах: світовий досвід / А. А. Харківська // Теорія і методика професійної освіти: електрон. наук. фах. вид. / Інститут професійно-технічної освіти НАПН України. – 2016. – Вип. 9. – URL : http://tmpe.profua.info/index.php/editionsen_US
dc.description.abstractРозглянуто підходи зарубіжних країн щодо створення системи забезпечення якості вищої освіти. Визначено, що система забезпечення якості вищої освіти будується на засадах академічної свободи та автономії вищих навчальних закладів. Загальною тенденцією є дієвий контроль за якістю освіти з боку незалежних акредитаційних установ та самого вищого навчального закладу. Останній зосереджує свою увагу на забезпеченні якості організації та реалізації освітнього процесу.en_US
dc.subjectякість освіти, акредитація, вищий навчальний заклад, моніторинг якості освітиen_US
dc.subjectquality education, accreditation of higher education, monitor the quality of educationen_US
dc.subjectкачество образования, аккредитация, высшее учебное заведение мониторинг качества образованияen_US
dc.titleМоніторинг якості освіти у вищих навчальних закладах: світовий досвідen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
моніторинг якості освіти у внз_світовий досвід.pdf282.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.