Управління асистентською практикою – найважливіший етап практичної підготовки магістрів

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник/консультант

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті зазначається важливість педагогічної практики у системі професійної підготовки фахівців педагогічної галузі, відзначається ступневість практики студентів – майбутніх викладачів; доцільність та важливість асистентської практики студентів-магістрів як заключного та найважливішого етапу практичної підготовки. Розглянуто основні аспекти управління асистентською практикою магістрів в Комунальному закладі «Харківській гуманітарно-педагогічній академії» Харківської обласної ради.

Опис

Харківська А. А. Управління асистентською практикою – найважливіший етап практичної підготовки магістрів / А. А. Харківська // Theory and methods of educational management : електрон. наук. фах. вид. / ДВНЗ "Ун-т менедж. освіти" НАПН України. – 2015. – Вип. 1. – URL : http://tme.umo.edu.ua/docs/17/4.pdf

Ключові слова

педагогічна практика, студенти-магістри, ступеневість, послідовність, програма практики, управління асистентською практикою, teaching practice, student masters level system, the sequence program practices, management assistant practice, педагогическая практика, студенты-магистры, ступенчатость, последовательность, программа практики, управления ассистентской практикой

Бібліографічний опис

Колекції

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в